O Chronomatik™

O Chronomatik™

System Chronomatik™ znajduje zastosowanie przede wszystkim w obiektach handlowych, przemysłowych i centrach logistycznych. Polem działania tego systemu jest integracja, kontrola, monitorowanie i optymalizacja wszystkich systemów działających w obiekcie oraz rozbudowa funkcjonalności infrastruktury przez wprowadzenie nowych funkcji i nowych sposobów wykorzystania istniejących urządzeń.

Zastosowanie systemu Chronomatik™ pozwala na zautomatyzowanie zarządzania funkcjonowaniem budynku poprzez zgromadzenie danych w jednym miejscu. Dzięki systemowi możliwe jest znaczne obniżenie kosztów eksploatacyjnych oraz wyciągnięcie właściwych wniosków wpływających na podejmowanie decyzji.

Działający system Chronomatik™ wpływa dodatkowo na obniżenie kosztów dzięki raportom i analizom. Chronomatik™ działa prewencyjnie i jest narzędziem wspomagającym podejmowanie decyzji inwestycyjnych, personalnych oraz marketingowych (np. zautomatyzowanie dostępu do obiektu może doprowadzić do zmniejszenia liczby etatów ochrony).

Dużą zaletą systemu Chronomatik™ jest prostota obsługi. Dostęp do wszystkich informacji jest bardzo łatwy i intuicyjny. Aby w pełni korzystać z jego możliwości, operator nie musi posiadać wiedzy technicznej, wystarczy krótkie szkolenie.

System Chronomatik™ zapewnia:

  • bezpieczeństwo obiektów,
  • oszczędność mediów,
  • redukcję kosztów obsługi technicznej,
  • skrócenie czasu nieprzewidzianych przestojów,
  • dostarczenie raportów, analiz i archiwizację wydarzeń,
  • integrację wszystkich urządzeń i obiektów.

Wybierz Chronomatik™, wybierz Grupę KMB!

Zapraszamy do kontaktu.