Marketing
Chronomatik™, oprócz swoich podstawowych funkcji, może dostarczać informacje, które mogą zostać wykorzystane do innych celów. Przykładem takiej funkcji jest liczenie osób (błąd pomiaru przepływu osób do 2%). Na przykład informacje, jakie wynikają z tych danych, mogą zostać wykorzystane do zarządzania personelem czy też w celach marketingowych.
Informacje jakie można uzyskać to między innymi:
- rozkład klientów odwiedzających sklep w czasie,
- przepływ klientów,
- najczęściej odwiedzane alejki,
- efektywność kampanii reklamowych,
- rozplanowanie obłożenia pracowników.
Precyzyjne narzędzie, jakim jest Chronomatik™, może służyć do planowania budżetów marketingowych.
Drugą funkcją systemu Chronomatik™, która wpływa na marketing, są korzystne warunki środowiskowe panujące w obiekcie. Zbyt duża zawartość dwutlenku węgla przy podwyższonej temperaturze sprawia, że klienci stają się senni i mało zainteresowani produktami. System Chronomatik™, posiadając taką informację, wpływa na poprawienie klimatu wewnątrz obiektu poprzez jego przewietrzanie.